Lukafurniture.cz » Jak na nákup
DOSTUPNOST ZBOŽÍ
- Skladem – Zboží je dostupné na našem skladě v České republice a je odesíláno v pracovní dny do 24 hodin
- Dostupnost ve dnech / týdnech – zboží není dostupné na hlavním skladě a je objednáváno/vyráběno u dodavatele.
- Datumová dostupnost (konkrétní datum) - zboží se právě vyrábí u dodavatele a datum určuje předpokládaný termín doručení na náš expediční sklad v České republice.
V nákupním košíku při výběru dopravy a platby, vidíte předpokládaný termín doručení zboží na vaši adresu.
Dobá dodání
Doba dodání se liší dle zvoleného přepravce. Zboží je expedováno z centrálního skladu v České republice.
- GLS –zboží skladem expedujeme 2 x týdně. Obvykle v úterý / čtvrtek. Dobá dodání do je poté do tři pracovních dní.
- PPL – zboží skladem expedujeme do 24 hodin po objednání. Doba dodání je poté do dvou pracovních dní.
- DHL paleta – zboží skladem expedujeme do 24 hodin po objednání. Doba dodání je poté do dvou pracovních dní.
- Zásilkovna – zboží skladem expedujeme do 24 hodin po objednání. Doba dodání je poté do dvou pracovních dní.
DOPRAVA
Přepravce si zvolíte v nákupním košíku. Pro doručování zásilek na území České republiky využíváme, jak balíkovou, tak paletovou přepravu:
- Balíková přeprava - GLS, PPL, Zásilkovna
- Paletová přeprava – DHL, GEIS
Cena dopravy je dynamicky vypočítávána na základě počtu balíků (hmotnost a rozměr) v nákupním košíku (dětská postel může být složená ze dvou a více balíků). Vždy se snažíme nalézt nejdostupnější přepravu, při zachování očekáváné kvality.
PLATBA
V nákupním košíku máte možnost si zvolit z několika typů plateb.
- Platba přes platební bránu (GoPay, PayPal, GPwebpay)
- Odložená platba (Klarna - rozložení splátek)
- Dobírka - platba kartou či v hotovosti při převzetí
CO SE DĚJE PO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
- V případě platby přes platební bránu jste přesměrováni na portál platební brány, kde pokračujete dle instrukcí (zrychlený bankovní převod, platba kartou). O úspěšnosti platby jste informování prostřednictvím platební brány.
- Bezprostředně po objednání vám zasíláme do emailové schránky potvrzení o objednávce (pokud vám nic nedorazilo, zkontrolujte prosím složku "hromadná pošta" nebo „nevyžádaná pošta“, případně složku "spam")
- Ve chvíli odeslání zboží (přijato přepravcem), Vám zasíláme na email informací o expedici
- V den expedice nejpozději však v den převzetí zboží, vám zasíláme na email fakturu v elektronické podobě
ZÁRUKA
Na všechny výrobky je poskytována standardní záruka shodná s aktuálně platnými ustanoveními Obchodního zákoníku.
Reklamační formulář zde